Retourneren en garantie

Kan ik mijn product terugsturen?

Al onze producten zijn handgemaakt en worden speciaal op order voor jou gemaakt. Omdat iedereen een andere stijl heeft kun je onze handgemaakte producten helaas niet retourneren. Dit heeft te maken met het feit dat wij het niet meer/ of nauwelijks kunnen doorverkopen. Wij hopen op jouw begrip.

Is je doos kapot aangekomen? Dan verzoeken wij je vriendelijk om een mail naar ons te sturen met een foto hiervan. Doe dit z.s.m. na ontvangst, wij zullen dan een zaak openen bij het verzendbedrijf.

Is je doos heel aangekomen maar zijn de producten beschadigd/ kapot? Dan dien je ons binnen 3 dagen een mail te sturen met een foto. Vermeld hierbij je naam, achternaam, ordernummer en de datum van de bestelling. We zullen de kosten van het kapotte product aan je terugbetalen.

Alle meldingen die na 5 dagen binnenkomen kunnen wij niet meer in behandeling nemen. Om je toch tegemoet te komen zal je een kortingscode ontvangen van 15% op je volgende bestelling. 

Hoe stuur ik mijn product retour?

Je mag zelf kiezen via welk postbedrijf je het product retourneert. De kosten voor het retourneren zijn voor jou. Stuur het pakket op naar het onderstaande postadres en vergeet niet in je pakket je bestelnummer toe te voegen voor een snellere afhandeling. Bewaar je track and trace bon goed!

Postadres

Molivin

Van den Woudestraat 35

2361 VN Warmond

*Zorg ervoor dat de producten goed en stevig verpakt zijn zodat er geen schade ontstaat tijdens het transport.